Premiär! PRO Harplinges hemsida

Så var det dags att publicera PRO Harplinges hemsida. Det finns fortfarande några ofullständiga detaljer som jag kommer att komplettera så fort jag får underlaget till detta. Kom gärna med synpunkter om sidan. Om det är någon som är intresserad av en personlig e-postadress, t ex dittegetnamn@igullbrandstorp.se, så finns det möjlighet att ordna det GRATIS om du ringer mig på tel. 0765765128 och spelar in ett meddelande. Eller fyll i det här formuläret. Om du undrar något så hör gärna av dig. Det är alltid kul att få respons på sitt arbete. Nähä, nu är klockan 06.20, dags att äta frukost…..Kika här på PRO Harplinges hemsida

4 reaktioner på ”Premiär! PRO Harplinges hemsida

  1. Hej! Vi måste skilja PRO Harplinge och Gullbrandstorps Motionsgrupp åt. Vi är två skilda föreningar. Det kommer snart mer material till PRO:s hemsida och en bild som passar för den föreningen.

      • Det var helt ok! Det var jag som fick litet reaktioner på ”olika föreningar” så jag tyckte det bäst att tala om för dig……..

Kommentarer inaktiverade.