Barngymnastik efterlyses

I går, närmare bestämt tisdagen 4/1 fick jag följande mail: ”God kväll.
Jag undrar om det i Gullbrandstorp finns någon typ av gymnastik/dans/rytmik för barn i 3-års åldern?” Så nu undrar jag om det finns någon som har koll på detta? Själv har jag i ett tidigare inlägg i höstas skrivit om ”Bamsegympan” som bedrivs i Gullbrandstorps idrottshall och vad jag vet så finns den väl fortfarande. Dessvärre verkar grupperna vara fulla. Om du vet något om detta, så skriver du lättast till mig genom att gå till kontakt-rutan på hemsidan.

Kommentera

