”Gamla” bilder i nytt album

Att göra hemsidor är ett stort intresse för mig. Jag försöker hela tiden att förbättra de sidor jag har gjort. Ibland lyckas jag ibland inte. Men oavsett vilket så har jag lärt mig en hel del på vägen och det känns bra. Att prova på att jobba i nya program är alltid spännande. Det senaste programmet jag stött på heter Weebly och det tipset fick jag av en kollega på jobbet som själv jobbar en del med hemsidor. Jag blev naturligtvis sugen att testa. Så jag samlade alla bilder jag har från Hembygdsföreningen och skapade albumet med det självskrivna namnet ”Hembygdsföreningens bilder”. Resultatet finns att se här. Tips: Varför inte prova själv? Gör ett digitalt familjealbum som alla du känner kan titta på.

Kommentera

