Gullbrandstorps hemsida fyller 2 år !

I dag vill jag uppmärksamma att det är två år sedan  Gullbrandstorps hemsida gick att beskåda på webben för första gången. Då hette hemsidan Gullbrandstorp på nätet (www.gullbrandstorp.pånätet.se) och uppbyggandet av den påbörjades den 19 maj 2009. Gullbrandstorp på nätet var en reklamfinansierad gratistjänst. I september samma år, började arbetet med att flytta över sidorna till ett annat system, också denna en gratistjänst, men utan reklam. Enda problemet var att länkadressen var svår att hålla i minnet (gullbrandstorp.webnode.com). Så i februari 2010 tog jag steget och registrerade en egen se-domän och där tog http://www.iGullbrandstorp.se över. För dig som har varit med från början, så är jag säker på att du har sett att det har hänt en hel del, både i Gullbrandstorp och på hemsidan. Eftersom att jag tycker det är så kul att göra hemsidor och få igång en fungerande informationskanal här i byn, innebär det att jag i stort sett sitter en stund vid datorn varje dag. Jag hoppas på fler tips från dig som besöker iGullbrandstorp.se och att du ska ha användning av sidan. Saknar du något så hör av dig så kanske det går att lösa. I skrivande stund (lör 14 maj-2011) kan jag meddela att Startsidan-iGullbrandstorp.se har haft 20881 besök sen februari 2010 och undersidorna som du kommer till om du klickar på Senaste uppdateringen har haft 19970 sen augusti 2010. Lägg sen till undersidorna från Samhällsföreningen, Föräldraföreningen, Hembygdsföreningen, Pro Harplinge, Pizzerian och Total friskvård som tillsammans har haft drygt 8000 besök, så kommer vi upp till  48000 besök. Det tycker jag är häftigt!

mvh
fr@sse, administratör, iGullbrandstorp.se

2 reaktioner på ”Gullbrandstorps hemsida fyller 2 år !

  1. Grattis på födelsedagen, det var ju överväldigande besöksstatistik för att vara vår lilla by.

  2. Grattis Gullbrandstorp m omnejd,till alldeles egen, fräsch, ständigt uppdaterad hemsida!
    TAck till fr@sse, administratör!
    Tror säkert många läsare instämmer i detta tack!

Kommentera

