BARNVAKT och även hjälpledare till Bamsegympa sökes!

Administratörens notering:
Nedanstående inlägg är ej längre aktuellt. Men för att visa på hur du kan använda Gullbrandstorps hemsida som informationskanal så låter jag det vara kvar.


Finns det någon äldre högstadie eller gymnasie tjej/kille här i Gullbrandstorp, som vill tjäna en mindre slant för att barnvakta två små barn på 1,5 år och 3,5 år, någon gång ibland (främst för att jag och min man ska kunna gå på bio någon kväll ibland osv.). Du ska tycka om att leka med barn, vara ansvarsfull och förstås klicka med våra barn 😉

Jag leder även Bamsegympa för 2-6 åringar i Gullbrandstorphallen på tisdagar kl.16.30-18.00 och genom mig har Ni även möjlighet att få extrajobb som hjälpledare med mig där. Plus att jag kan tipsa er vidare som barnvakt om allt funkar bra, så även om vi inte har mycket barnvaktsjobb, så kan det bli lite extra här och där.

Hör gärna av dig! / Jeanette Sundbaum

E-post: jeanette@sundbaum.com

Mobil: 070-4640977

Kommentera

