KB Muskelharmoni

Info. från KB Muskelharmonis hemsida:
”Jag är Certifierad Massör och Diplomerad Massageterapeut genom Axelssons GI i Göteborg. Att få hjälpa människor att må bättre har alltid varit viktigt för mig som person. Jag är i grunden utbildad sjuksköterska och distriktssköterska och har jobbat med det i över 20 år. Kunskapen som jag har samlat på mig under mina år inom sjukvården hjälper mig att göra ett ännu bättre arbete som massageterapeut och massör.” Till: http://www.kbmuskelharmoni.se/

Kommentera

