Vad händer i Gullbrandstorp?

Att hålla sig uppdaterad om vad som händer i lilla Gullbrandstorp kan man göra på flera sätt. Genom att läsa på Gullbrandstorps hemsida eller kanske kolla på Tempos anslagstavla. Nästan allt som publiceras på hemsidan lägger jag också ut på Facebook. Nu kommer också en del av er att få ett automatgenererat meddelande i sin mailbox när jag gör ett nytt inlägg eller uppdaterar hemsidan. Jag har nämligen lagt till de mailadresser som har sparats i min adressbok. Om du nu är en av dessa personerna och inte vill vara med och få uppdateringar från mig, så hoppas jag på överseende. I så fall ber jag dig att gå till kontaktformuläret där du kan meddela mig att du inte vill vara med. Med hopp om en underbar och händelserik vår…..//fr@sse

(OBS! Kommentarer på inlägget kan läsas om du klickar på rubriken ”Comment” nedan.)

En reaktion på ”Vad händer i Gullbrandstorp?

  1. Ja det är jättebra med mail när ngt nytt lagts upp, el uppdaterats på hemsidan. Så har jag det redan nu. Detta kan rekommenderas, mkt smidigt.

Kommentera

