Lokal Information blev Lokal Irritation

Förlåt för att jag har ställt till det för er.

I min strävan att sprida information och få fler besökare till Gullbrandstorps hemsida, skapade jag mail-listan ”Lokal Information”, där jag lade till ca 100 mailadresser. Jag insåg då inte vad detta skulle innebära, dessvärre vet jag det nu. Det innebär att när någon besvarar mailet skickas svaret till alla andra som finns i mail-listan. Detta har givetvis ställt till en hel del oro och irritation hos er alla som har drabbats, då ni har fått svars-mail från folk ni inte känner. Jag förstår och beklagar mycket det som inträffat. När detta meddelande är skickat, ska jag radera mail-listan för att det inte ska hända igen. Och jag ber än en gång om ursäkt för vad jag har ställt till med. Jag kommer inte att försöka mig på detta igen, då syftet med hemsidan är att delge information….inte skapa irritation.

mvh fr@sse, webbadministratör – iGullbrandstorp.se

3 reaktioner på ”Lokal Information blev Lokal Irritation

Kommentera

