Orkar du samarbeta?

Att Gullbrandstorps hemsida ska vara uppdaterad är mitt mål. Men det finns ingen möjlighet att hålla koll på att alla undersidor och länkningar är intakta. Men med din hjälp kan vi komma en bra bit på väg. Om du stöter på en trasig/bruten länk :(, kopiera url-adressen och klistra in den i meddelanderutan i kontaktformuläret samt fyll i övriga uppgifter och skicka iväg det till mig så jag kan åtgärda. ”Det jag inte vet kan jag inte laga”, brukar jag säga. En förutsättning för en aktuell hemsida är, som jag ser det i alla fall, ett samarbete mellan brukare och administratör. Och i det samarbetet kan man också räkna in att tipsa om evenemang och händelser som kan tänkas vara av intresse för invånarna i byn. Utan tips blir hemsidan annars ”död” och ointressant. Orka tipsa, för en levande & uppdaterad hemsida 🙂
Mvh Webbadmininstratören, iGullbrandstorp.se

Kommentera

