New Body Fitness Center har öppet hus

20131105 A4-blad Pdf.pdf

JohanHeröHej!
Johan Herö heter jag och är PT och träningsansvarig för det nya gymmet New Body Fitness Center Tylösand! Du hittar oss på Tylebäck Hotell & Konferens. Min passion i livet har alltid varit träning. Det har inte bara handlat om att träna mig själv utan även att hjälpa andra komma i form och hitta en sundare livsstil. För att kunna göra det har jag läst en 4-årig utbildning vid Halmstad Högskola. En väldigt bred och gedigen utbildning som jag själv är med och undervisar i nu. Jag har stor erfarenhet av coaching för såväl nybörjarmotionär som elit.
Vill du komma i bättre form? Kontakta mig! Mobil: 0702-524150 Mail: johan@johanhero.se Mer information om mig finns på min hemsida http://www.JohanHero.se
Meriter i Thaiboxning:
-SM Guld 2011, 2013
– Nordisk mästare 2011.
– VM brons 2012 (b-klass)
Kom och förändra och förbättra din träning med mig. Vi ses på New Body Tylösand!

Dela det här:

Kommentera

